för en minut sedan var du min

jag sitter just nu och äter på lite choklad, gud va onyttigt!
haha :-)   men det är ju så otroligt gott vill jag lova.
jag har faktiskt nyss gått upp ur sängen, vaknade av att larmet på mobilen ringde vid åtta för att jag skulle ta mitt p-piller, sen somnade jag gott om igen!
tänkte lägga mig i sängen igen och kolla lite på tv innan jag gör något nyttigt.
sandra kommer väl hit sen någon gång, vet inte riktigt när men det spelar ju ingen roll!
jag tänkte gå till gymmet, men för att jag precis piercat mig får jag inte göra sit-ups och dylikt, så jag tror bara att mina ben och min kondition får jobba idag :-)  det behövs i vilket fall som helst!
ikväll blir det nog så att jag sover hos f med sandra, vet inte om någon mer skulle med :-)
får väl se vad vi ska hitta på.
förutom allt, så är veckan snart slut och skolan börjar närma sig..   jag längtar inte ett dugg!!
jag har blivit så himla trött på skolan så det är sjukt, kan sitta och gråta på kvällarna för att jag inte klarar av något mer plugg.  får omprov för att jag inte hinner med att plugga vissa ämnen.  det är absolut för mycket!
alla säger att åttan var drygare än nian, men jag håller verkligen inte med dom som säger så..  nian är ett rent helvete.
äsch nog prat om skolan, nu går jag till sängen ett tag! :-D
ni får ingen bild på mig, för jag ser ut som ett monster förtillfället... haha!
PUSSAR/ I
från skolavslutningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0