fredageeen!

tänkte berätta om igår! :-)
jag och sandra åkte hem till pappa eller först handlade vi, sen lagade han och jag tacos.
men jag hade såklart råkat handlat fel tacomix -.-  så det blev curry köttfärs, inget jag rekommenderar! :-(
sen fick vi skjuts av sandras mamma ner på stan, men var så kallt ute så vi gick hem till mamma!
hade lite chill, sen gick vi ut igen och som vanligt blev det att sitta på donken..
.
fick ingen skjuts hem igår, så fick lov att sova hemma hos mamma..  och här är det griskallt!
sov med 2 duntäcken, kläder och dunjacka...  ändå frös jag ihjäl :-o
hatar lägenheter :-s   speciellt den här!
.
sandras mamma kommer snart, så ska packa ihop allting så åker vi hem till pappa :-)
sen ska jag och pappa ner på verkstan och hålla på med bussen, men först hämta en sallad på ica!
guuud så göttans :-D
.
blir nog inte så mycket bloggning idag, men vi får se.
pappa brukar inte bli så glad om jag sätter mig vid datorn när jag ska jobba ;-)
jaja, nu måste jag skynda mig!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0