fullt!

jag har packat en väska, och den är verkligen PROPP full...
vad gör jag nudå? :-o
kan ju inte ha hur mycket som helst med mig.... två par skor är packade, det till par ska med och ett par ska jag ha på mig!
philip's saker ska ju med också... och en handväska.  haha, det är inte lätt när det är svårt :-D
men jag gillar kläder, fast jag inte har så mycket av det.

när jag va hemma hos syster började vi snacka om vår utlandsresa till Cypern som ska ske någon gång, men vi har ändrat ställe och blir nog TURKIET istället, mycket billigare där :-D
och cypern är nog mer ett barnställe om man säger så ;-)  jag har ju faktiskt fyllt femton nuuuuu.

jag kände bara att jag behövde en liten paus :-)
men nu måste jag återgå, så kvällen inte blir så sen!
imorgon ska jag sova ut riktigt också, ska blir såååååå skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0