gårdagen var grym!

idag är jag uppe i tid, för att mamma kom med frukost på sängen!
jag är superduper hes, men det sket man väl i? :-o
låter inte bra när jag pratar alltså.
gårdagen var super kul, min kusin, hans flickvän och hans två kompisar kom hit!
vi satt här i lägenheten och hade jätte kul, runt halv ett drog vi oss utåt och var ute tills dom åkte hem.
vet inte riktigt vad klockan var då :-)
men jag gick inte in direkt utan var ute en stund själv och pratade med fredrik i telefon, men mitt batteri dog nästan så jag gick in och då får klockan runt två någon gång.
bilder från igår får ni lite senare, för jag har inte lagt in dom på datorn än och kameran ligger på bordet och jag orkar inte flytta mig ur sängen :-D vet inte ens om det blev nå bra bilder för kameran är så konstig.
nu ska jag chilla lite, så kommer det bilder lite senare när jag hoppat ur sängen! :-)
PUSS/ I


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0