gymnastik

vårat lag, förr i tiden.
_______________________________________________________________________________________________

jag har kommit hem från träningen, och det gick helt okej! :-)
förutom att båda mina handleder är fuckade och henke fastnade i min piercing!  haha..
jag verkligen älskar gymnastik.
.
jag är i alla fall hemma hos pappa nu, funderar på att ta någonting att äta :-)
men jag vi inte riktigt vad jag ska äta, haha.
ligger i min sköna säng och bara njuter, egentligen borde jag plugga, men förstår inte uppgiften så skiter i den.
.
jag är med i dagens blogg också, på en annan blogg!
får väl se vem som vinner :-)  skulle ju vara kul att göra det.
.
om ni undrar varför jag gör punkter emellan är det för att annars blir det inget mellanrum, och det är så svårt att läsa allting man skriver då.  fast nu ska jag inte skriva mer utan jag ska hosta/snora vidare och så skriver jag väl godnatt innan jag ska sova :-)
PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0