hej bloggen! förlåt att jag inte skrev någ...

hej bloggen! förlåt att jag inte skrev något imorse, men jag hann verkligen inte! :-o jag gick upp ungefär 20 minuter innan vi skulle gå till dagiset, så jag hade fullt upp att hinna med mig själv... det stod på matlistan att det skulle vara tonfiskgratäng idag, men som tur va så blev det ris och korvsgryta, väldig tur för mig som absolut inte alls äter fisk! åt inge frukost heller idag, så det var bra att vi inte fick fisk så jag ätit lite idag iaf :-) blev sent igår också, så jag lyckades somna idag också på vilan! det är ju super skönt, men just nu har jag rast. jag hinner liksom inte alls hålla på med mobilen på dagarna, och jag får nog inte det heller, så känner mig väldigt duktig att jag nästan klarar mig helt utan :-D vet inte hur länge vi har rast, men ska försöka hinna maila till min lärare också, vet inte hur mkt vi får jobba :-o jag och syster bestämde att vi bara tar det lugnt ikväll och försöker lägga oss tidigt (eftersom vi lagt oss så sent dom här två dagarna som gått..), vi har inte heller kommit på vad vi ska äta :-) men det löser sig nog, hon är duktig på att laga mat!! nu ska jag inte tråka ut er någonting mer utan ni får ha en bra fortsättning på dagen så hörs vi när jag slutat! hehe, vet inte ens när jag slutar, stor koll man har (a) PUSSAR



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0