hejsan! det blev en ganska tidig kväll igå...

hejsan! det blev en ganska tidig kväll igår faktiskt :) la oss runt elva! vi hyrde "i guds händer" och trodde att det skulle vara en skräckfilm, men jag somnade efter halva filmen så dålig var den, sen vaknade jag väl någon gång under filmen också! sen smsade jag lite med mattias innan jag somnade :-) gick upp halv sju idag ungefär, vi började halv åtta så.. sen slutar vi vid halv fyra! :-D men mitt tåg går 19.45 så det är ganska sent. hann inte följa med philip igår för han blev kvar i gävle och jobbade, och just nu är han i sundsvall :-o hoppas han kommer tidigare hem idag så jag hinner träffa honom :-) kanske några fler människor, man vet aldrig! åt typ ingenting av mitt godis igår eftersom jag hade så ont i magen, men då är det mer kvar nu ist ;-) sandra sover hos mig inatt också, men det är ju inget ovanligt att hon gör det. haha! då måste jag gömma mitt godis... (a) nu ska jag fortsätta min rast, så skriver jag sen när jag kommer hem :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0