himlen är oskyldigt blå

min snö är verkligen här nu!
det är helt vitt och underbart ute :-)
och det har inte slutat än.
kan inte ha blivit så mycket bättre, jag undrar hur mycket det kommit i stugan!
hoppas man snart kan åka skoter, fast en av våra skotrar är ju pajj.... pappa måste laga eller köpa ny (a)
jag har precis kommit upp ur sängen, somnade tidigare än igår men ändå sent :-(
så ikväll kommer jag vara helt död..  fast jag måste plugga ikväll också, men ska verkligen lägga mig tidigt!
och idag ska jag göra det också, inte sitta uppe till elva.

nu har jag bara en halvtimme på mig, så ska slänga i mig  frukost :-)
känner att det är riktigt bra att äta frukost, även fast jag inte känner någon skillnad!
ett glas apelsin juice för att få i sig lite vitaminer också :-)

fast mamma blir sur om jag inte är klar när hon kommer, så bäst att jag skyndar mig lite!
vet inte alls vilka kläder jag ska ha på mig idag..  jag har ju inga klart alls :-(
jaja skit samma, nu ska jag inte ta massa onödigt skit :-)
hör av mig i skolan eller något!

jag trodde att jag skulle tappa alla läsare, men jag har haft lika sen jag började blogga igen!!
det är helt underbart :-)  jag skulle jätte gärna vilja blogga mer, men skolan går faktsikt före.. tyvärr

hörs sen babes!

3-7/1 åker jag och fia till min älskade bror <3


Kommentarer
Johanna

Fast det är Patrik på bilden va? :) puss

2010-11-10 @ 09:13:57
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0