hyttan

jag och pappa åkte till hyttan och åt lunch! :-)
blev black&white, smakade sådär men det gick ner!
mamma kommer och hämtar mig runt fyra sa hon, så jag ska väl fixa mig lite till nu, ta lite kort och så.
sen ska jag sitta på ett tåg, i min ensamhet... haha, lite synd om mig ju :-o
så om ni har mitt nummer hör gärna av er, jag kommer inte ha det så kul iaf!

nu ska jag gå till mina väskor och kolla så allt ligger i, sen kanske slänga mig i sängen en stund eller något, skööönt :-)  
saknar redan min sandrabuuus :-(   får se om jag bloggar någonting på tåget, bror på hur mycket folk det är!
jag har ingen plats, så kanske inte så kul om man får flytta runt...

jag måste gå nu iaf, vi hörs snart igen!
PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0