idrott

jag ska plocka upp min skoldatorn nu och plugga en stund, känns att det behövs! :-)
har en idrottsuppgift som ska göras, att planera en styrke lektion!
någon som har några förslag på vad man kan göra?

annars har jag bara degat hela dagen, kan bara säga att det var det jag behövde mer än något annat.
min kropp och mitt huvud var verkligen för trött för att tänka, det funkade inte!
kanske skulle behöva en promenad så jag blir lite slut och kan somna till kvällen, vi får se om jag kan dra med mig sandra ut om hon inte ska träna eller något!
skulle vara skönt att få komma ut lite, syster kanske är på annars!
vi får väl se vem jag frågar.

jag hör väl av mig senare och ser vad jag gjort, idrotten och matten ska jag iaf försöka blir klar med :-)

PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0