igge igelkott

jag har inte så mycket att skriva faktiskt!
man tror det är bättre att vara hemma, för det blir mer uppdatering, men man har ju ingenting att säga :-o
det händer ingenting mer än att man ligger hemma i sängen och kollar på film!
har smsat lite också, ganska kuuul, en speciell person :-)

men jag och philip ska inte ta någon trip på söndag iaf, det var lite tråkigt..
men så är livet ibland! haha :-)

nu väntar jag bara på att klockan ska ticka framåt och att det blir kväll, så jag får lite sällskap!
chokladen var riktigt god måste jag säga också. hehe

jag har verkligen inget mer att säga, ska försöka hitta någon lista eller något :-)
så finns det kanske lite kul att läsa här!

pöss


haha..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0