jag kanske ska blogga var det jag precis s...

jag kanske ska blogga var det jag precis sa till sandra! förlåt så himla mycket, men jag har inte haft någon tid, vi slutade 15.20 och hade jätte bråttom att hämta busskort, sen har vi shoppat hela tiden fram tills 20.00 för då stängde alla affärer.. så var vi tvungna att ta den senaste bussen hem, som vi precis satt oss på! det är jätte tråkigt :-( hatar buss, kanske därför mamma måste skjutsa mig varje dag till skolan, hehe. känner mig super taskig mot er för att jag inte har bloggat någonting :-( ett stort förlåt på det, känner mig så dålig :-o nu blir det här jätte ihop tryckt inlägg, men så får det bli! kanske hör av mig när jag kommer hem. LOVE TO YOU



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0