jag orkar inte gå och sätta mig vid datorn...

jag orkar inte gå och sätta mig vid datorn, tyvärr.. har ida pluggat på spanskaglosorna? JA SJÄLVKLART, fast ne.... men det är väl som det är, ändå så mycket i skolan nu man hinner verkligen inte med allt! dagen har varit bra och skit, jag och sandra åkte ner på stan för att rulla i backen, vi hade skit kul :-D sen kom det några och humöret sjönk genast snabbt, och det har inte blivit till det bättre nu kan jag lova, nog sämre! jag har iaf en riktigt säng nu och dom står inte på golvet : härligt!! men tror faktiskt jag går och gör rent piercingen nu och borstar tänderna, sen ska jag sova! hör av mig mer imorgon, jag hoppas för eran skull att jag är på ett mycket bättre humör :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0