kattJÄÄÄVEL!

hemma från en tjockis kväll typ!
gick med systrarna till donken, där var chrille och adde så satt vi där och jag åt glass som vanligt...
vid elva började vi dra oss hemåt och jaa, det regnade ute :-(
när vi va vid kingen kommer den gråa katten och följer efter oss hela vägen, jag är ingen som hatar djur.
men just den där katten har någonting ont mot mig och emma, så jag försökte ge honom en hjärtattack men det gick inge bra.... han stod utanför min trappuppgång som vanligt!
UUUSCH, nu måste jag lägga mig i sängen och läsa moppeboken för imorgon gäller det!
jag vill verkligen klara det där jääävla provet.
min fiskbensfläta!
en före bild på min navel..
godnatt mina änglar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0