kebab med riiis

mötte upp sandra och vi gick till dalälven!
beställde in en kebab med ris och svag sås, gud va det är gott asså :-)
vi satt där och pratade en stund, eller en väldigt lång stund och nu har jag precis kommit hem igen!
planerna för ikväll är klara också.
adam och ida kommer till hedemora så ska väl "hänga" med dom och massa fler, vi får se vad som hittas på.
men med min kusin hittar man alltid på något buuus :-D  hihi.
nu vet jag inte vad jag ska hitta på, mamma håller på att städa och det är ju inget jag vill hjälpa till med liksom.
och duscha det orkar jag inte nuuu!
kanske ska höra med anna vad hon gör, jag tror det blir så.   adam kommer ju inte fören senare ikväll så måste ha någonting att göra tills dess :-)
vad har ni gjort eller vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0