klockan tickar

klockan tickar framåt, och jag känner att det är dags för sängen nuu :-)
eller först måste jag tvätta mig och allt fet!
kanske äta en macka också :-)  sen ska jag måla naglar, så dom inte går aaaav.
.
jag skulle vilja visa mina fina julklappar, men det går ju inte! :-(
haha tyvärr..
tror en kommer blir lite bortskämd, men det är han värd!  vet att en julklapp verklige passar honom, hhahahaha.
kommer självklart visa den sen när jag kan :-)
annars kan ju personen få veta det innan, och det vill jag ju inte ska hända!
fortfarande har jag pappas födelsedagspresent kvar och min systers julklapp.
.
ska inte snacka något mer om julklappar nu, utan nu ska jag gå och lägga mig!
kanske kolla tv en stund, eller kanske läsa det är nog bättre för att få till lugnet liksom :-)
skriver imorgon innan skolan, om jag hinner såklart, hoppas jag är lite utvilad imorgon när jag vaknar!
.
tänkte visa er en bild från förra årets julklappar, men hittar den inte!
så det blev inge :-(
sommaren 2010
sommaren 2009


Kommentarer
Anonym

fan va snygg :)

2010-11-25 @ 22:04:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0