love

min syster, är hon inte underbar dååå?
inlägget liksom :-D

haha, vi började kolla på filmen och jag märker alltid när hon somnar, hon märker det aldrig själv!
så jag ligger och säger "SOVER DUUU!?!?!?!?"  hon "nej, jag är vaken..."
5 sekunder efter hon sagt det så andas hon så djupt igen (somnat igen)  så gulligt :-)
men när vi hade ätit lite så var hon vaken hela filmen ut!

mamma kom runt åtta kanske, hon hade ändå inget att göra så hon satt där!
när vi åkte hem kom jag på att det är farsdag imorgon, och jag hinner inte köpa något till min älskade pappa, utan vi åkte förbi ica så jag fick köpa en bukett blommor och en chokladkaka till honom.

nu måste jag börja packa till stockholm, det tar alltid så lång tid för mig!
haha, måste ju få med mig lite oömma kläder men ändå inte, ska vara på dagis men sen har jag fritid också :-o
SVÅÅÅÅÅÅRT.
philip kommer iaf och hämtar mig på stationen imorgon, så slipper jag tunnelbanan med alla grejer :-)
det blir ingen trip till arlanda, tråkigt nog..  jaja, det kommer nog fler tillfällen att träffa saknade vänner.

jag skriver ett godnatt inlägg, för nu väntar alla kläder på att få packas ner!

PÖSSSSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0