måndag..

måndagarna är det värsta som finns.
förutom träningen ikväll, då jag får träffa emma!
annars kan den dra långt åt jaa...
.
jag ska försöka börja tvätta också, behövs verkligen!
ni skulle se mitt rum :-o  BLÄÄÄ
har 42 polkagrisar hemma också, dom ska bort, så säg till om ni vill köpa :-o
15:- st.
.
har gjort en brasa också, så tänkte först slänga in en tvättmaskin sen sätta mig framför brasan och plugga till mitt so-prov som äger rum imorgon..  jag kommer inte klara det :-(
hatar skolan.
.
tur jag ska träffa emma ikväll, annars skulle jag inte klara av dagen!
men jag vet vad jag snart kommer börja göra, och vad jag kommer somna av.
jaja, LOVE TO YOU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0