my life

det har hänt mycket på sista tiden nu!
jag har faktiskt hunnit fylla 15 år, och det känns väldigt bra faktiskt.
skolan har nästan tagit död på mig och allt har varit jätte jobbigt..
gymmet har jag inte alls hunnit gått till, och sen har jag varit med sandra nu i nästan 2 veckor i rad :-)  det är absolut ett plus, jag vill aldrig sova ensam.
det är inte bara hon jag haft sällskap av men den andra behöver inte tas här!
just nu har jag ju lov, och det finns inget bättre, och såklart tror man att man ska slippa plugga.
men nej, absolut inte, jag sitter och försöker plugga till moppe uppskrivningen imorgon!
jag är jätte nervös, men hoppas det går bra :-)
haha, sandra följer med imorgon också, såklart?  hhehheh
men efter min skrivning drar vi över till borlänge med mamma och där ska jag fixa min navel med lite blingbling :-D
jo så blir det, jag ska pierca naveln.
sen har jag väl inte så mycket annat på schemat, bara chilla och vara med sandruuuuuw.
måste även berätta att jag lyckades göra en fiskbensfläta igår också, det är grymt! tog mig kanske en halvtimme....
jag har typ inga bilder alls som ni inte redan sett, men jag skulle kunna lägga upp några som ni redan sett! :-)
min bästa
mitt hår är saknat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0