mys

jag gillar mysiga kvällar!
precis sett klart filmen med sandra och pappa, den är ju bara så bra :-)
även fast jag sett den många gånger innan, och första gången var med mattias!
jag låg och grät... haha (a)

sandra och peter, asså nej haha pappa heter han juu :-D
dom ligger i soffan och är lata, kolla på någon komedi med Mr.Bean eller nått!
haha.
jag tror vi skulle lägga oss i sängen och kolla in nån film eller nått, I don't know :-)
det här kanske blir mitt sista inlägg för dagen, eller kanske mobilbloggar!
annars höra jag självklart av mig imorgon.

visst blev min fiskbensfläta bra? :-D
jag fick världens kramp i armarna när jag kommit typ 5cm så var tvungen att sluta ett tag, men tillslut blev den iaf helt klar :-)

mitt gamla rum

ibland är vi för fina. <3


oldieee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0