mysis

nu har jag satt på mig min mysdress, kokat nudlar och ätit upp dom till och med :-)
det var super gott att få i sig lite värme när man är frussen!
jag hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig nu, är väldigt trött efter dagen.


sitter och pratar om kryssningar med några kompisar, jag är sjukt taggad på att åka på kryssning!
det var så himla längesen..  skulle vara så kul :-)

ska upp tidigt imorgon för att halv nio ska jag vara i falun..
bläää, hatar sjukhus! :-o
men efter skolan väntar massa träning, det är underbart.
skriver väl innan jag åker imorgon :-)  om jag hinner, men det tror jag nog!  ska försöka i allafall.

natti mina läsare :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0