one day

tjabba tjena hallå! :-D
hehe, jag har precis lyckats tagit mig upp ur sängen.
jag älskar verkligen att gå upp och sen frysa lite sen lägga mig ner under ett varm täcke!
men nu var det så att min hund hade tagit mitt täcke -.- eller han låg under, men blir alltid så varmt med han där så jag tog sandra's täcke, och det var så otroligt kallt :-o  inge värme alls.   så låg och småfrös och kunde nästan inte somna om imorse klockan åtta, det var lite små jobbigt.

sen har vi kommit på jag och sandra alltså, att vi inte hinner träffas idag :-(((((((((((((((((((((((
ni förstår inte hur det känns!!!!!   en vecka utan min älskade, hur ska det gå?
aja, smsar lite med flickan nu iaf :-)

tror jag ska käka någon macka nu, kanske en yoghurt, sen börja göra iordning mig, så har jag allt nerpackat när jag väl åker sen, så jag absolut inte glömmer något!!
det skulle ju vara förjävligt (a)  hehe :-D

ni ska få dagens outfit bilder också, men haha inte än!
nu sitter jag i pappas stora t-shirt och trosor, det är inte exakt så jag hade tänkt att gå :-D
haha :-)

jag hör av mig senare när jag har någonting att säga.
det är så skönt att man kan blogga precis när man vill!

PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0