påväg hem

nu har jag precis åkt ifrån stockholm! :-)
klarade att åka tunnelbana och hitta rätt själv, med min tunga packning!
helt sjukt mycket kläder man har med sig egentligen :-o  och jag hade 4 par skor med mig, och 5 med mig hem....
haha, fick ett par ballerina skor av syster som jag tydligen fått för längesen, och nu när jag har som minst plats tar jag dom med mig!  haha.
jag har lurat sandra att jag hoppat på fel tåg, och sitter påvägen till sundsvall..
haha, och att jag ska höra med mattias om jag kan sova hos mattias inatt och åka imorgon, haha gullunge är hon :-D
planerna blir inte alls som vi hade tänkt oss till imorgon, men vi tar det nästa helg istället :-)
det blir underbart!!   hehehheheh, älskar min flicka.
har redan fått byta plats två gånger, så ska slå ihop datorn utifall det kommer någon, inte så kul att flytta när man har datorn och allt uppe. det tar så lång tid ;-o
men vi hörs väl ikväll när jag kommit hem, ska väl vara ute en stund med min tjej :-) puss på na, saknar henne!
LOOOVE
jag och sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0