plugg - CHECK

jag känner mig duktig nu, har gjort klart sista läsloggen!
och skrev faktiskt nästan 3 sidor :-)  känns bra, jag som inte ens orkade göra den..
nu ska jag gå och ta tag i mitt rum som verkligen ser förj*vligt ut efter alla nätter när jag inte sovit själv!

nya lakan osv ska på, det kommer blir skönt att lägga sig :-)
hör av mig innan läggdags såklart, ska ju ta mig en dusch efter dagens träningar!
fast har redan duschat en gång, men det skadar aldrig med en gång till, hihi, skönt att vara fräsch :-)

PUSSAR

haha, gamla bilder är roliga ibland!
Gris, hihi


Kommentarer
lovisa

tjusigt haha! :-D

2010-11-09 @ 10:25:36
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0