rostis

helllu sweets!
jag ligger i sängen och är genom förkyld..  eller världens hosta och av den blir jag hes och får ont i halsen :-o
nosen är inte den bästa heller :-(
men jag funderar på att ta mig upp i alla fall, och kanske göra något nyttigt.  vad nu det skulle vara!
vid två kommer syster och ungarna, dom skulle tydligen äta här :-)  bäst att jag går upp och gör i ordning mig!
ikväll blir det träning, även fast jag nog egentligen inte ska göra det med min navel.
men det är ju liksom inte alls långt kvar tills uppvisningen är, och jag kan ju inte komma dit utan att inte kunna någonting, det skulle ju vara riktigt pinsamt :-o
fast jag har ju varit borta redan 2 år, så känner mig nöjd att jag fortfarande har det kvar i kroppen.
.
jag ser verkligen fram emot uppvisningen, och efter det ska jag känna efter om jag skulle vilja börja på riktigt igen.
men det vill jag nog, men då är problemet att jag inte kan köra på trampett och det är lite tråkigt! :-o
fast kul att få göra någonting i alla fall..
.
jag måste plugga massa också, är inte klar med någonting :-(  blir galen på skolan asså!
och imorgon börjar den igen, FYFAN säger jag bara.
hade ju inte varit fel med en sån där i 18-års present, SNÄLLA pappa? (a)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0