skrivning

nu ska jag skriva mina tre dagar som jag varit på dagiset..
USCH va tråkigt :-(    jag orkar inte, men det är något som jag måste göra.
massa mer har jag att göra också!!
so
matten
plugga till musikprov
plugga till noprov
svenskan
allt ska liksom vara klart nästa vecka..  förstår inte hur jag ska hinna göra det!
åker nog hem på fredag också, tyvärr, jag vill verkligen inte :-(
ska försöka ändra på det iaf, får väl se :-)
johanna går och säger "dumma dator", hennes dator vill inte starta ;-)
MAMMA SMSA PRECIS, HON BERÄTTADE ATT JAG KOMMIT IN PÅ RIKSIDROTTSGYMNASIET I MJÖLBY!!!
men asså, jag vet inte om jag vill gå där :-(  åååh, fan va det här är svårt..
vi får se, jag ska verkligen tänka efter nu!
vill veta om någon jag ens känner har kommit in.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0