snart är det underbara slut

sista dagen på lovet nu då.
uschuschusch, imorgon är det tillbaka till helvetet!
syster ringde nyss och hörde om jag skulle med till Valbo och köpa julklappar, och det är väl klart så blir det här en bra dag också :-)
smsade elin direkt och hon kommer nog dit ocksåå med ett syskon!
kanske blir att ta en fika eller något liknande.
jag ska försöka hitta ett par skor, får se hur det blir med det.  inte så jätte bråttom än ju, men snart ligger snön där.
och jag vill inte bli mer sjuk än vad jag redan är... så bäst att klä sig rätt!
gårdagen spenderades hos moll, mer hinner jag inte berätta!
hängde med grabbarna och spelade rock musik på hög volym, haha :-D
ska fixa mig nu, så jag hinner med tjejerna!
blir nog lite mobilblogg under dagen, men jag lovar ingenting :-)  fast jag har ju blivit mycket bättre med det.
min pingla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0