sovmorgon

nu är det nog snart godnatt för mig!
blir ganska tidigt :-)
men vi börjar nio imorgon, så det blir ju som en vanlig skoldag ungefär!
sen har johanna kvällsmöte så jag ska försöka ta mig hem därifrån helt själv... slutar nog med att jag ringer till philip och frågar om han kan hämta mig eller något! hahaha :-D
skriver imorgon såklart, men kan inte blogga under dagen, tror jag iaf!
det visar sig väl :-)  men dom flesta går ju i skolan eller jobba nu när det är måndag imorgon.
blir nog bra det, kan säkert smyga iväg med lite mobilblogg.
man kan ju inte använda mobilen framför barnen :-) man ska ju leka med dom, inte mobilen.....
heheh!
PUSSAR/ I

old pic


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0