svett och tårar

hemkommen från träningen!
ja det var ett tag sen, men inte haft tid och skriva någonting :-)
ska hoppa in i duschen nu, så det inte blir så sen kväll som igår!!
för jag orkar ju knappt upp ur sängen på morgonen då :-(
.
gympan gick bra, men som vanligt inte så mycket hoppa!
men det känns så skönt när man har tränat, att man verkligen gjort någonting bra för en gångs skull :-D
haha, låter som att jag aldrig rört på mig tidigare!
har världens träningsverk från igår också, mest i magen men det tror jag är från att jag hostat så mycket :-(
.
jaja, måste skynda mig lite!
och idag ska jag skriva ett godnattis inlägg i alla fall :-) haha!
saknar mitt hår

mattias tyckte jag var jätte ful....
haha, lite sött vaa? :-o HAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0