tankar

jag trodde livet hade gått vidare.
men när tankarna kommer fram, vet jag inte riktigt.
ibland finns du inte alls.
men tårar kommer inte bara av sig själv, finns alltid en orsak.
livet är inte alltid som man vill ha det.
önskar jag bara kunde flytta dit, och ha det bra.
det är inte lätt när det är svårt, som du brukar säga!

ibland kommer tankarna om dig upp.
minnen, saknad och allting vi hade.
försöker glömma, men varje dag kommer något nytt upp.
10 månader har jag bara tänkt, gråtit och varit en idiot.
men inte kommer jag fram till någonting bättre.
med dig mådde jag bra, och med dig skrattade jag.

det var en underbar tid av mitt liv.
jag ångarar ingenting av det, och jag kommer aldrig att göra.
jag var lycklig, aldrig känt mig så lycklig.
ett tomt hål finns i mitt hjärta.
det kommer alltid att finnas kvar.
du var den rätta för mig, finns ingen som kan ersätta dig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0