tidningen

godmorgongodmorogn!
vaknade av att husgubben knackar på dörren och ska in och kolla till elementen :-)
men jag skulle ju ändå upp och duscha!
har alltså varit uppe sen åtta eller någonting omkring det.   hade också fått ett sms från min gulliga pappa som önskade lycka till på provet så skrev han också att jag var med i tidningen!
det sa även anders när han kom in här imorse, så mamma var väl tvungen att åka ner till ica och köpa lite frukost och en tidning..   det är alltid så att alla säger att dom ser mig i tidningen men jag själv har inte sett det!
haha :-D
men jag var med i tidningen för att sparbanken ringde och frågade om jag ville vara deras modell, och det är väl klart man säger ja?  det skulle vara någon framgångsrik ungdom och dom tyckte jag passade bra till det.   väldigt kul att folk tycker så faktiskt :-)
inte bästa bilden, men man ser iaf lite!
_____________________________________________________________________________________________
nu ska jag göra mig klar för att åka med mamma till Falun och skriva prov, eller först ska vi till verkstan och betala något och sen drar vi vidare!
ska försöka hitta ett par skor också, väldigt behövligt :-)
får se vad jag kommer hem med, sen blir jag piercad i borlänge också!
rolig daaaaag.
kanske mobilbloggar under dagen, vi får väl se :-)    ha det så bra!
PUSSSAR


Kommentarer
lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-03 @ 09:55:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/
t

gillar verkligen din blogg! :))



kramar! :)

2010-11-03 @ 10:22:10
URL: http://teresevardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0