tönt!

sådär, nu skiter jag i dig!
du är borttagen från alla mina saker och ur mitt liv :-)
jag börjar om nu, äntligen.
snart sak vi åka och handla mat, hyra film, köpa godis osv, gud va gott! :-D
jag är sugen på en mysis kväll, och i imorgon blir det så att sandra sover hos mig.
men nej, jag som hade kommit på värsta planen och hon är nog inte med mig på lördag... bajs!!
fan dååååå, :-o
jag tror också att min navel håller på att läka var det kliar rejält!!
gud va skönt :-D haha, inte att det kliar utan att det läker, jag som trodde det var infekterat..
men när kommer skjutsen!?!?
tar ju så lång tid, hehe..
min älskade kusin
världens bästa bror, bättre går inte att hitta. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0