träning->plugg->träning

sitter hemma hos sandra nu!
skolan sög verkligen, helt ärligt, speciellt måndagar på sista lektionen satt jag och lekte med hudlotion :-)
efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till sture för att hämta alexander sen skjutsade hon mig till gymmet så gymmade jag i 40minuter.
pappa kom och hämtade mig så åkte vi till verkstan för där stod min moppe och tog massa plats, så körde hem den med pappa i bilen bakom!
sen skjutsade han mig till sandra :-)  hahahahahha, såg just en sjukt töntig flicka...  BLÄÄ!
men jag måste plugga nu, sen kommer emma och hämtar mig så drar vi till tantgympan, ännu mera träning!
känner mig lite duktig idag faktiskt :-D
fast jag har inte varit tillräckligt duktig än, för jag måste plugga svenska.
sen ska jag säga att min vän mattias&min vovve, dom är underbara!
är dom inte fina?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0