trötter.

klockan ringde först vi 06:15, och insåg att det var alldeles för tidigt för att gå upp, så jag ställde om den till 07:00 och somnade om.
sen ringde den igen, och jag var fortfarande super trött så somnade om igen, sen ringde mamma då gick jag upp och skulle duscha, men orkade verkligen inte..  så ska jag gå upp och klä på mig, mamma kommer väl snart..
jag orkar inte skolan :-(
.
blev inget mer bloggande igår för att min dator mådde inge bra, haha.
men det hängde sig tre gånger då orkade jag inte med den något mera :-o
ska försöka komma ihåg att blogga i skolan, annars blir det när jag kommer hem som vanligt :-)
sandra följer med hem och pluggar också, sen ska jag på tantgympa ikväll!
.
nu måste jag skynda mig :-)
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0