en sån där lista!

tror jag gjort den här förut, men inte säker!

ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2.
Vad tycker du om kärlek? det kan vara riktigt bra, men också ett helvete
När kramade du någon sist? jadu, igår eller jag inatt
Saknar du någon speciell person? ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? asså, jag vet inte riktigt
När pussade/hånglade du med någon sist? hej å håå, det va ett tag sen!
Ångrar du det? nej det gör jag inte :-)
Är du singel? ja tyvärr
När fick du senast en komplimang? haha, nyss av pappa och snibben!

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något riktigt dumt? ja det har jag gjort.
Gjort något du verkligen ångrar? finns mycket man ångrar, men man lever bara en gång.
Varit nykter på nyårsafton? ja!
Åkt ambulans? ja, fast jag hade inte gjort illa mig!
Gjort nåt olagligt? hmmm, jaa
Blivit polisanmäld? nopppe :-)
Fått din mamma att gråta? det har jag nog fått
Slagit ner någon? nej inte seriöst!
Skämts över dina föräldrar? fråga någon som inte har..?
Skämts över dig själv? jadååå!
Sagt -jag älskar dig- och menat det? såklart :-)
Tar du droger? verkligen inte
Dricker du? nope
Vilka kläder sover du i? t-shirt och trosor brukar det bli
Vad hatar du verkligen? skolan.
Varit kär? Ja verkligen
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja.
Är du ensam nu? nej!
Vill du gifta dig? om jag hittar den rätta
Vill du ha barn? ja senare i livet!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? sandruww och jag!
Såg dig gråta? anna och johanna 
Fick dig att gråta? skolan
Du gick på bio med? Sandra och Nicole tror jag :-)
Skällde på dig? pappa...


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? det har jag nog inte gjort, konstigt nog
Kramat någon? ja det har jag gjort
Pussat någon? nopp.
Köpt någonting? jag har väl suttit på donkfan!
Sjungit? självklart :-D
Saknat någon? alltid


105 frågor om mig!
1. är du kär? nej..
2. har du snusat? nej!
3. har du fimpat en cigg på nån annan? nej!
4. har du legat i sängen brevid en kille? nej aldrig :-o  klart jag har
5. har du blivit dumpad? ja det har jag
6. har du blivit slagen allvarligt? nej det tror jag inte 
7. tar du droger? neej!
9. har du pussat en tjej? jaaaa
10. hatar du någon? hatar är ett hårt ord, så det tror jag nog inte!
11. älskar du någon? ja klart
12. har några av dina vänner svikit dig? det har hänt, ja
13. har du djur? en liten bebis, min vovvvvis
14. har du legat brevid en tjej i sängen? haha ja
15. hatar du dig själv? man ska vara glad för den man är!
16. gillar du orange? njää
17. är du lång? asså, jag vill vara kortare..  men det är helt okej, 1.65 ungefär
18. har du nån sjukdom? ja, eller det är de väl tror jag?
19. har du skämt ut dej för den du gillar? haha jaa
20. har du en gris? jag har mig själv
21. har du en plattång? nej jag har min systers
22. har du en bror? världens bästa också faktiskt!
23. har du sjukt bra humor? ingen har bättre :-D
24. är du brunett? joppsan
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? inte flera, men en :-)
26. tycker du om hästar? jaaaa!
27.har du skilda föräldrar? yies
29. har du gått på simskola? ja som liten plutt!
30. har du sagt bög till en kille? ja
31. har du sagt fitta till en tjej? har jag säkert 
32. har du fuskat? hihihihihihi ;-)
33. har du en teve på ditt rum? aaop
34. har du lunar? tror jag tog bort den :-o
35 har du msn? jorå
36. har du en syster? tre till och med!
37. har du bruna ögon? gröna! 
38. gillar du att fota? om jag har en bra kamera.
39. har du sett dig själv brinna? ja för jag är så het, haha jag skoja!
40. hjälper du dina vänner? det är väl klart, så mycket jag kan.
41. gillar du tacos? jaoppppp
42. tycker du att du är söt? lika söt som en griiis
43. har du dansat? ja det har jag gjort :-) 
44. har du spelat fotboll? bara fotbollsskola
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? inte timmar
47. har du ätit sniglar? nej det har jag inte gjort!
48. äger du en locktång? inte bara en
49. gillar du att tugga tuggummi? beroende
50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? jag försöker, haha 
51. gillar du kläder? jag älskar det om jag får vad jag vill ha!
52. hatar du falska vänner? störd fråga
53. gillar du räkna att matte? jag brukade göra det, men nu har jag haft det jobbigt 
54. älskar du någon nu? ja klart
55. Har du gråtit inför en vän? ja
56. kan du sjunga? jag är bäst :-D
57. Har du sett nån dö? nej.
58. säger du vad du vill? inte alltid
59. Är du stor? haha ja
60. vad är ditt hela namn? Ida Anette Granegärd
61. kan du tala spanska? a bit
62. är du kortare än 1.60? nej
63. älskar du sommaren? om det är fint väder.
64. älskar du vintern? om det är mycket snö, ja 
65. har du mer än 6 par skor? jo det är klart
66. brukar du sjunga när du är i duschen? bara hos pappa
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? tror jag
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? joo
69. gillar du att städa? om jag kommer igång och sen resultatet!
70. gillar du att sova länge? njaee
71. har du vart med om en olycka? nej det har jag inte
72. är du förvirrad? ibland händer det väl! haha
73. har du mer än 6 par byxor? tror jag nog
74. har du förlorat en vän? jaa.
75. gillar du att shoppa? JAA!!!!
76. har du varit i paris? nej dit har jag inte varit
77. gillar du ormar? nej :-o
78. klarar du dej själv? ja :-)
79. har du lagat mat? ja, ofta
80. är du klantig? haha
81. har du foppatofflor? jodaa 
82. har du mer än 20 låtar på din data? tror jag inte
83. sminkar du dej innan skolan? inte alltid
84. har du träffat en kändis? träffar ju mig själv varenda dag?   haha, ja det har jag :-)
85. har du mer än 7 par nagellack? haha, inte en aning!
86. har du busringt? (a) klart
87. har du skällt på din bror? det hör väl ihop
88. har du en vän som skiter i dig? tror jag inte, ;-o
89. har du velat göra saker men vågar inte? jaaaa!
90. sover du med nått gosedjur? min gosse vovve
91. har du åkt nånstans utan att du får? ööh, vet inte? 
92. vill du bara bort ibland? ja.
93. har du tältat? jaa, men längesen sist
94. har du bränt dig? mmmh
95. har du lekt med levande ljus ? det är mysigt
96. har du lekt anden i glaset? nej, men vill prova :-o
97. skäms du ibland? det gör jag väl
98. bor du i skåne? nej jag bor i sverige!
99. gillar du hip hop/rap musik? tror jag nog
100. är du på sista frågan nu? tror jag inte?
101. är du singel? tyvärr ja
102. har du flygt flygplan nån gång? jopp
103. har du kul just nu? nej inte alls.

104. är du blyg? ibland så är jag väl det
105. har du varit ärlig på alla frågor? ja det har jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0