verkstan

sitter på verkstan nu.
skulle skriva ut ett recept på potatisgratäng :-)
ska bjuda hem muppen&muppan på lite mat ikväll hade jag tänkt!
snäll jag är :-D
potatisgratäng+fläskfilé, det låter gott, får hoppas det smakar lika också, hahaha!

kanske kan hyra en film eller något också, jag ska då i alla fall bara vara hemma ikväll :-)
pyssla om mig själv med lite fotbad och kanske någon ansiktsmask, det skulle vara skönt.
sen imorgon är det julskyltning i stan, så ska gå på den med sandra, försöka hitta present åt pappa.
julklapp åt emil, linda, fia och peter hoppas jag hittar någonting..

det är väl ungefär vad jag har att berätta just nu
eller kan säga att jag är vääääldigt trött! :-o
pappa ringer på någon bil nu som han hittat på blocket, och jag vill bara ha en epa...
inte snällt!!

ska fortsätta göra någon nytta nu, åker väl hem om ett tag :-)
skriver mer då!
ska slänga in en eller flera listor då också.

PUSS


Kommentarer
Johanna

Ja :). Den på FB kanske ;) puss

2010-11-27 @ 17:20:34
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0