karlskoga baby

igår så orkade jag inte riktigt sitta vid datorn, sen åkte jag ner till syster för att vara barnvakt.
och där hittade jag inte på någon datorn, så fick ringa till mamma idag och säga att hon skulle komma med datorn till mig så jag fick ta med mig den :-)
för just nu sitter jag i husbussen som befinner sig i Karlskoga.
vi har träffat på några och så, druckit lite varmt, det är ju verkligen vinter ute fast utan snö! :-o
igår kväll när mamma hade skjutsat syster hade det varit snöblandat regn, så man vet aldrig när det kommer..
såg också i tidningen att dom varit tvungna att ploga vägen uppe vid våran stuga, och min bror har också fått snö!
hallå sverige, det är bara september ännu....
antar att min födelsedag kommer vara vit.
har fått min usb-kabel nu också! :-D   ÖVERLYCKLIG!
så ska bara lägga in bilderna på datorn, så ska ni få se :-)
eller jag gör det nu!
så vi höööörs.
PUSS/ I



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0