natti

jaaa, blev bestämt så att kl. 07:30 kommer mamma och hämtar mig :-)
sen åker jag till trafikskolan och sätter mig där vid datorn för att plugga.
blir nog bra!
känner mig snart redo att boka uppskrivningstid, har även kollat lite mer på en epa, men jaduuu.. svårt val asså.
hehe, kollat massa på lägenheter också :-o
allt är så svårt just nu, jag har ju sökt till riksidrottsgymnasie i mjölby, racing inriktad sak, men vill jag gå där?
nej det tror jag verkligen inte..
trollhättan är fint och det finns frisör där, men ska jag verkligen flytta så långt ifrån hemmet?
umeå, gud det är underbart, finns mycket att välja på och mycket att göra, men ännu längre hemifrån, och hur ska jag lösa det med alla tävlingar? :-o
falun dååå, jo då kanske jag får flytta ihop med sis, men vill jag verkligen flytta till falun?
och finns det något fint att bo i där.

usch, jag bara ryser när jag tänker på det!
får se vart jag kommer hamna tillslut, nu ska jag hoppa in i duschen sen måste sängen få sällskap :-)
vi hörs imorgon, har tyvärr inte hunnit tagit några bilder idag, men ska bli bättre jag lovar.
PUSSAR/ I

julen 08.


Kommentarer
Jannike

sv:Jaa linjen är jättebra! just nu har vi inte mycke plugg alls... Bara frisörämnen tisdagar, två timmar måndag och två timmar onsdag och en timma fredag. Så det är mycke praktiskt! de är kul:)

2010-09-24 @ 09:39:03
URL: http://jannikesfashion.blogg.se/
Anna

okey va kul <: säg till när du lagt till mig så gör jag också de kram!

2010-09-24 @ 15:28:01
URL: http://aooww.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0