pluggning på g!

idag har jag fått väldigt mycket gjort faktiskt! :-)
började dagen med en skål gröt, fast vart såklart hungrig efter 5 minuter igen..
men har köpt macka nu också så ska käka macka och gröt, perfekt start på dagen!
var i skolan, och började på min debattartikel som ska vara klar imorgon och trodde aldrig jag skulle bli klar..
men jobbade på bra på lektionen och sen tog jag med mig jobbet hem och gjorde resten, hoppas den blev bra också :-)
sen åt jag hos mamma efter skolan, där och också gjorde svenska arbetet.
åkte hem till pappa och började städa mitt rum, men sån tur som jag har ibland ringer in journalist och vill snacka, så jag tog telefonen och snackade på, hade väl ett samtal på ca en halvtimme om inte mer!
kommer vara ett repotage i bilsportsbörsen :-)
sen nu har jag precis städat klart rummet, hängt tvätt och ska plugga på spanska glosorna för imorgon, hoppas jag lär in dom, vill ju verkligen inte kugga mig på några glosor!
ska ju klara av skolan nu ju, den är ju faktiskt vitkigare än man tror.

aja, nog snackat om skolan!
haha nu ska jag plugga ;-)  vi hörs såklart imorgon.
ska köra moppe imorgon också, sen kanske försöka plugga lite moppe kort :-)
jajajajja.

PUSSAR/ I

det får bli en fin bild på min syster, som faktiskt fyllde år igår!
älskar dig


Kommentarer
Johanna

Tack så mycket fina syster!!! Älskar dig åxå! PUSS

2010-09-23 @ 07:57:09
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0