2011

so far - so good, brukar man säga?
men jag vet inte om jag håller med!

har varit väldigt mycket upp och ner mycket som händer nu!
sista terminen i grundskolan och jag kan bara säga att det är det värsta som hänt mig men ska bli så skönt att få slippa det sen :-) gjorde mitt första nationella prov idag, och det var svenska läsförståelse!
jag blev typ dödssjuk igår, gick på träningen men åkte hem tidigare och vet inte alls vad som är fel på mig.
iaf så åkte jag till skolan imorse och frös innan jag gick in i klassrummet, sen kom dom där äckliga kallsvettningarna fram! usch.. provet gick bra :-) tycker jag, och får hoppas min lärare tycker likadant.

åkte hem direkt och var hemma vid elva, sen dess har jag bara sett film och sovit..
fick ett underbart samtal nyss som fick mig att le!!! :-)  började med "hej lilla gumman!"
finns ju inget bättre än att höra en så uppfriskande röst, och må bättre för en stund :-)
jag ska sluta skriva om massa tråkigheter nu, och slänga in massa bilder till er från min älskade iPhone.

VILKEN TUR ATT INLÄGGET SPARAS OM MAN RÅKAR STÄNGA AV DATORN SOM JAG JUST GJORDE...
haha klanktskalle är jag ibland (a)




dom får ni, så kanske ni får någon intressant bild every day istället!


Kommentarer
Anna Berggren

Kryssningen var bäst :D <3

2011-02-08 @ 19:34:48
URL: http://annaberggren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0