bad update

gårdagen var tung!
jag pinade i princip igenom hela dagen.. :-(
men det var helt okej där ändå. kom hem vid åtta igår kväll och då hade jag bestämt med bästa sis att hon skulle sova här, så åkte ner mot stan beställde lite kvällsmat och for upp och hämtade henne :-)
sen åkte vi hem till mig, jag&pappa åt lite sen blev det sängen direkt och jag somnade runt elva,

idag mår jag inge vidare alls.. men vid elva åkte jag, emma och mamma ut till mormor på lite fika och snack.
sen åkte jag och mamma och lämnade av emma och sen ner på stan, kollade lite gymnasier och lägenheter på internet :-)
jag vet ju redan vad jag ska söka, men om det skulle bli så att jag inte kommer in, ska jag söka tre linjer till på en annan skola i Gävle, för dit ska jag iaf!
jag hittade också två underbara lägenheter som jag bara vill ha.

klicka på bilderna så får ni dom i större format.
det var den ena lägenheten, en 2:a!

klicka på bilderna så får ni dom i större format.
det var den andra, och det är en tvåa!

vad tycker ni om dom här tvåa underbaringarna?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0