Dag 2

Min första kärlek, ja det skulle jag vilja säga var ludde!
Han kör gokart, som jag också gjorde och det var så vi träffades :-)
fast med var det min fina vän elin som gav honom mitt nummer och då började vi smsa, träffades för första gången i Jönköping 2009, han bor i Umeå så det var en lång bit att åka till varandra!
hans bror Jonatan är tillsammans med Elin som är en av mina bästa kompisar, så jag följde med henne upp på höstlovet och det var då vi blev tillsammans, på min födelsedag till och med!  fick en underbar födelsedag :-)
sen gjorde vi massa kul tillsammans, ska inte dra ut på allt!
men sen tog det slut i början på februari, och det var nog på grund av det långa avståndet.
jag tog hårt på allt och tog lång tid för mig att komma över honom, jag gjorde massa dumt osv...
det var nog min första kärlek.



01 – Presentera mig själv
02 – Min första kärlek
03 – Mina föräldrar
04 – Vad bjuder jag på för mat?
05 – Vad är kärlek?
06 – Min dag
07 – Vänner
08 – Favoritsaker
09 – Min tro eller livsfilosofi
10 – Bloggfavoriter
11 – Mina syskon
12 – 10 saker du inte vet om mig
13 – En vanlig dag hemma hos mig
14 – Dåliga vanor och laster
15 – Mina drömmar
16 – Första kyssen
17 – Barndomsminne
18 – Ett pinsamt ögonblick
19 – Detta ångrar jag
20 – Mina förebilder
21 – Mina dåliga sidor
22 – Det här upprör mig
23 – I min handväska
24 – Det här får mig att gråta
25 – Det här är jag bra på
26 – Mina rädslor
27 – Min favoritplats
28 – Saker jag saknar
29 – Det här ska jag bli när jag blir stor
30 – Ett sista ögonblick


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0