header

jag vet att min header är uttjatad nu, och jag lovar det kommer en ny inom kort!
bara det att jag inte kan sånt där, så låter en annan göra det åt mig :-) haha, han är så snäll som orkar.

jag har precis ätit mat, och det blev hamburgare+pommes frittes, made by myself, hah :-D
aja, jag är mätt.
nu är jag dessutom inne på min 4:e vattenflaska för dagen och det innebär, ungefär 5liter vatten har jag druckit idag, kan ju säga att många toabesök har det blivit!
men det var så jag skulle göra sa doktorn, så jag gör bara som jag blivit tillsagd :-)

sa ju förut att det inte blir någon skola för mig imorgon, är ju inge bättre och blir väl inte det på 2 dygn heller..
ska försöka ta mig ut på svenska rallyt på lördag iaf :-D eller det beror ju helt på hur jag känner mig när klockan ringer vid 04:00 på lördag morgon... ja, sjukt tidigt är det  :-o

till maten tog jag också 2 sömntabletter och dom börjar värka om 1-1½ timme, så hoppas att dom hjälper då faller jag i sängen tidigt, ska bli skönt att sova ut riktigt!
ska sluta med mitt tråkiga snack.. nu är det verkligen tråkig uppdatering, sorry for that.

jag saknar dig syster. ♥


Kommentarer
Jannike

sv: Nej den kommer från märket id. Köpte den på kicks!:)

2011-02-10 @ 23:44:32
URL: http://jannikesfashion.blogg.se/
Johanna

Saknar dig åxå!!!! <3!!

Snart får vi åka upp till fjällen!!!

Tar med mig "Mr X" å grannen ;)



Puss

2011-02-11 @ 15:01:21
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0