jag vill bort!!



tänk om man bara fick åka bort, med någon speciell.. va underbart det skulle vara

jag är fortfarande hemma och är sjuk..
mamma kom hem med thaimat åt mig idag, och gud så gott det var!  men väldigt starkt.
sen har jag inte gjort något speciellt, syrra ringde nyss och undrade om jag kunde vara hundvakt onsdag-lördag på sportlovet, och varför inte, om jag inte ska göra något speciellt alltså :-) tror jag verkligen inte jag ska!
annars kom pappa precis hem, och vi ska väl laga mat snart, eller ja om en stund.
ska kolla nu om jag har feber, sen bara ta det lugnt, kanske plugga lite, det behövs nog..

saknar min ängel, ♥


Kommentarer
Anna Berggren

Miss u 2!!! <3

2011-02-15 @ 16:46:31
URL: http://annaberggren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0