min älskade säng

jag är hemma, natten var inte alls rolig.. istället för sömnpiller måste jag fått energipiller!! var meningen att jag skulle somna runt halv tio-tio, och jag låg i sängen men inte blev jag trött heller utan dessvärre pigg :-o somnade iaf, men har vaknat tre gånger inatt :-( skit samma!! ikväll ska jag lägga mig tidigt för att orka gå upp imorgon :-) ska göra iordning lite nudlar nu, är inte sugen på att laga mat direkt.. kollar på Wallander nu :-) fast redan sett den filmen dom går nu, tror mitt rum ska städas också!! då har jag någonting att göra tills pappa kommer hem. ikväll blir det tacos :-D nu har jag inget mer att säga, hade ingenting att säga egentligen..


Kommentarer
Johanna

Krya på dig! snyggo!!

2011-02-11 @ 15:02:26
URL: http://minusaresa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0