rallykalle!

nu sitter jag förmodligen ute på SS 10 och kollar på rally!
det här är ett tidsinställt inlägg, för jag kommer inte vilja stå och blogga med mobilen :-)

tror faktiskt jag har det ganska bra här ute i naturen, med motorljudet omkring mig!
längtar tills min säsong börjar, helt nytt.

vi grillar korv, dricker varmchoklad, kollar rally, äter gottigottgott :-D
kanske träffar på folk från gävle, om jag har tur.
vi är 14 st från hedemora som sitter här ute i skogen, dom flesta dricker massa alkohol!
tror vi blir 4st som inte dricker någonting alls, måste ha några som kör dom 3 bilarna hem, och jag är väl inräknad i dom där fyra som inte dricker :-)

vi får se när jag kommer hem, och lovar att det blir ett inlägg direkt när jag sitter i bilen på väg hem eller så.
hoppas ni har en fin dag, för jag ska då sola nu (haha, hoppas det är sol), men stod då så på nyheterna :-D

LOOOVE



Kommentarer
Elin Berggren

Hoppas du sitter ute i skogen och tänker på mig! För jag tänker på dig<3333333333

2011-02-12 @ 13:14:10
URL: http://elinb.blogg.se/
Anna Berggren

DET DÄR VAR FAKTISKT FRÅN MIG, dumma Elin som har kryssat i kom ihåg mig

2011-02-12 @ 13:14:43
URL: http://annaberggren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0