resor

idag är det alla <3 dag, men gör inte så stor sak av det, jag har ingen att fira med!
men jag har inte haft det förut så.
pappa kom hem med en chokladkaka :-)
har precis gjort god mat.
har varit hemma hela dagen, jag mår inge bättre alls.
så har bara kollat film och tagit det lugnt.
.
jag har som sagt ingenting att berätta, eftersom att ingenting händer på mina dagar.
så ska lägga upp en länk, och den måste ni klicka på!!!!!
det handlar om att Mats och Tina ska få vinna en drömresa, och jag tycker att dom båda är två underbara personer och är värda att vinna, så gå in och kolla så gör ni både mig och dom den stor tjänst :-)
http://www.fritidsresor.se/historien/?film=714


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0