sömnpiller....

när jag och pappa åt vid sju tiden, slängde jag i mig 4st sömnpiller, men dom verkar inte vara till så stor hjälp.
men tänkte iaf gå och lägga mig nu, då klockan är ställd på 04:00, och avfärd 05:00!
ska sova i bilen, det är ju ungefärd 20mil bilfärd :-) så ska bli skönt!
har ett tidsinställt inlägg tills imorgon, kommer även uppdatera via mobilen, men det blir inte lika roliga inlägg då.

för övrigt pratade jag nyss med världens bästa fredrik!
han är ju bara för underbar :-)
önskar alla kunde vara som honom, va världen skulle vara enkel?
ajaa, han hade inte så mke tid för mig just nu, haha låter som att han dissade mig!
men han var på fest&berättade hur stilig han var ;-) med kavaj och allt!
självklart ska jag inte störa då han har som roligast, fick mig en liten pratis iaf.
humöret steg snabbt! :-D

det har inte hänt något speciellt alls idag.
innan jag satte mig vid datorn sydde jag i mitt löshår så nu sitter det stenhårt fast!
imorgon ska jag ha det i, och ha min söta pälsmössa på huvudet, den är ju så varm :-o
nu säger jag godnatt, och så hörs vi imorgon!




sötfredrik!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0