svar

Nu tänkte jag svara på en fråga jag fick, och sedan berättat lite hur min dag sett ut :-)
jag har varit i Gävle för andra gången och kollat på ett gymnasie, Gävle Praktiska var jag och tittade på!
fick ett bra intryck på lärare och skolan första gången jag var där för 3 veckor sen, och tyckte det var värt att åka och kolla på igen, även prova på lite :-)
tur var väl det, för den här kvällen har gjort så att mina gymnasieval är KLARA!
kommer att söka florist i 1:a handsval, 2:a handsval blir hotel&restaurang, och mitt 3:e handsval blir handel i Hedemora.
jag känner mig nöjd, och vill inte kolla på någon mer skola för jag känner att den här är rätt för mig.
nu gäller det bara att hitta en lägenhet som passar mig :-) men det ska nog inte vara några problem!
ni ska få se mina mästervärk!  haha.
den till höger gav jag till min kära mormor, och den andra till min kära väninna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0