the social network

har precis laddat ner filmen "the social network", tänkte att den kunde vara intressant att se eftersom att jag gjorde en uppsats i skolan som handlade om internetspråket och skrev om Facebook och hur det grundades :-)
ska väl se den senare ikväll.

har även varit till doktorn igen..... F*N VA SUR JAG BLIR PÅ SÅNA MÄNNISKOR!!!
började med att dom glömde ringa tillbaka till mamma, så hon fick ringa själv och fick då reda på att jag skulle dit och kolla upp mig vid fem, så vi åkte dit och fick sitta i en halvtimme och vänta på att för det första komma in.
sen berättade jag lite hur jag mått osv, hade en ny läkare idag!
han kom iaf fram till att jag inte alls har haft urinvägsinfektion, och att det inte finns något som heter stressrealterad urinvägsinfektion, och att jag bara har ett virus.. -.-
jag sa: men vad ska jag göra för att må bra då?  har förf*n inte varit i skolan på 1,5 vecka :-o
han: ta några ipren&alvedon och gå till skolan, det löser sig! :-)
jag: men problemet med det hela är att min kropp inte bryr sig om jag tar sådana tabletter, det hjälper helt enkelt inte..
han: nehe synd för dig då!
blir så himla sur på dagens sjukvård alltså, nästan så jag ska bli läkare själv för att styra upp allt! haha.
har varit hemma sen förra tisdagen, och blir hemma hela den här veckan och hoppas på att gå till skolan igen på måndag, för nu har jag missat massa, inte bra när man går i nian :-(

jag bara klagar och klagar, men sur blir man faktiskt på sånt där!
nu ska jag ta mina snacks och lägga mig i sängen och vänta på att filmen ska laddas upp klart.

så där kan en infekterad navelpiercing se ut, bland den värsta smärtan jag varit med om!!
var iaf in på cederling (smyckesaffär) och hörde med dom, och tur jag har så säljer dom navelsmycken så ska ta mig dit någon dag när jag fått pengarna :-) köpa mig något fint och smycka till magen lite ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0